Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

FrP

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 15:02   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neida. Er man ranet så er man ranet. Er man voldtatt så er man nok bare en angrende person med lav moral - alder ingen hindring.

Mener du at det ikke finnes personer som finner på voldtekter? Jeg mener ikke at dette tallet er urovekkende stort, altså, men det finnes faktisk nok at oppmerksomhetssyke og metalt syke damer (og menn) der ute som slenger ut slike anklager like ofte som andre skifter skjorter. Jeg har sett noen slike saker på nært hold, nemlig. Faktisk vet jeg om to kvinner som påstår at de har blitt "voldtatt" selv om mennene det gjelder hevder noe helt annet. Tilfeldigvis var dette de samme to kvinnene som løy på seg graviditeter allerde på u.skolen. Begge aborterte i god tid før folk begynte å vente at noe skulle vises på dem, selvfølgelig, og what do you know; Noen år etter hadde jaggu begge to blitt voldtatt, i tur og orden. Jeg har hørt den ene voldteksthistorien fra hovedpersonen selv, og den ble fortalt med sammen innlevelse og engasjement som om hun fortalte om en spennende film hun hadde sett. Den ene kvinnen ble til og med sammen med voldtektsforbryteren ett år etter voldtekten.

Misbruks- og voldtektsanklager er dessverre en gullgruve for stakkarer som er sulteforet på oppmerksomhet og/eller en god oppvekst. Jeg tror det er mer slike ting det handler om, ikke dårlig moral og anger, i de tilfellene falske voldtektsanklager forekommer.

Jeg tror overhodet ikke at kvinner flest lyver om voldtekter, altså, og jeg kan tenke meg at det må være grusomt å oppleve noe slikt, men det kan være skummelt å ta alle slike historier for god fisk.

Og ikke quote det øverste avsnittet, please.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.