Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tadda! Ferdig regnbuekommode

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-10, 00:14   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tadda! Ferdig regnbuekommode

Utrolig flott !! Jeg var også litt skeptisk inne i hodet mitt da jeg hørte om at du skulle gjøre det, men var solgt første gang du viste bilde av de åpnede malingsboksene - utrolig friske og 'glade' farger. Foreløpig er den jo one of a kind, men tipper den får noen FP-slektninger snart...

Et par linker for dere som har lyst til å male litt selv, men ikke helt vet hva hva eller hvordan:

Her er en norsk dame som driver nettbutikk med oppussing av møbler og småtteri og maling i spreke farger: Precious Sjekk den tapetserte barnesenga. Grisefin i det rette miljøet.

Her er en side hvor hun viser fram prosjekter som andre har gjort. Er amerikansk, så det er litt bad taste innimellom, men mye artig allikevel. Ikke bare møbler, også hele rom, men det går mye i diverse møbler. Design*Sponge

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.