Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Flere unge blir gravide

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 09:27   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere unge blir gravide

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

jeg syns det er en fin alder å få barn når man er 23-25, men da er man jo midt i utdanningen, og må utsette likevel.

Det kommer jo an på hvilken utdanning man tar. Hadde jeg valgt 3 år universitet rett etter videregående, hadde jeg vært ferdig med skolen som 22-åring, men man vil kanskje jobbe litt først og skaffe seg litt erfaring der også, samt ha det litt greit økonomisk. Men nå er det jo sikkert mange som har det også, det er jo mange faktorer her.
Jeg ble gravid som 23-åring, fikk barn rett før jeg ble 24 og jeg syntes ikke det var tidlig i det hele tatt. Men jeg er glad jeg ikke fikk barn som tenåring altså.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.