|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Sv: Sykkel til stor 9-åringDet som er rart at det på sykkel med 24" (aldri skjønt hva de måler da men...) står 7-11 år, mens de med 26" står det voksen...
|
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Sykkel til stor 9-åringSykkelen min er vel 26 tommer, den har jeg også da hatt siden jeg var 11 eller 12. Den gang Kilimajaro var det store på sykkelfronten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Sykkel til stor 9-åringDet er voksenstr jentungen min fikk, men liten voksenstr da. Ikke rart det når de begynner å bli såpass høye.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Sykkel til stor 9-åring
Årsaken er at på barnesykler så snakker man i hovedsak om tommer som i hjulstørrelse. Dvs at en 24" barnesykkel har hjul som er 24". |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
14 er vel beregnet fra 140-160cm hvis jeg ikke husker feil.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Ja, jeg vet at det er noen få modeller de selger som kvasi-juniorsykler, i denne størrelsen. Den er bare ørlite større enn en vanlig 24" om jeg ikke husker feil. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|