|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leste Bukkene bruse på badeland i kveld. Slo godt an hos barneflokken min. |
![]() |
![]() |
#383 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Maj Samzelius: Helter og monstre på himmelhvelvingen. (Er på bind to alt, voldsom suksess!)
#384 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser om Knerten som gifter seg. |
![]() |
![]() |
#385 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Etter to Knerten-bøkerpå rappen for eldstemann, er vi nå i gang med Narnia-bøkene.Vi har lest tre kapitler i den første boka, og til min store glede, synes han det er kjempespennende. Bare så kjipt at vi legger barn annenhver kveld - jeg får jo ikke fulgt med. Jeg får snike meg til å lese meg opp innimellom.
#386 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har nettopp fullført Danny og den store fasanjakten. Den var råspennende vissttnok, så nå har vi en periode i mellom spennende bøker som vi fyller med å lese fra Barnas første atlas!
#387 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Harry Potter og fangen fra Azkaban. Det er utrolig spennende å lese bøkene sammen med ungene. Jeg får mye mer med meg nå enn da jeg leste dem selv. Håper bare jeg greier å være like entusiastisk når jeg skal lese dem til lillebror om et par år. |
![]() |
![]() |
#388 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Den er så kul! "Hasta lavista, Baby!"
#389 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Mesterdetektiven Blomkvist for 8-åringen - like spennende som når jeg var barn. |
![]() |
![]() |
#390 |
Sviiisj!!
|
#391 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Eg og 5-åringen held på med Charlie og sjokoladefabrikken. Ho likar den veldig godt!
#393 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Ferdig med Fisken av Erlend Loe. I kveld starter vi på Doktor Proktors tidsbadekar (Jo Nesbø). |
![]() |
#394 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Storebror er halvveis med Matilda av Roald Dahl. Lillesøster er endelig over på skikkelige bøker, ikke bare små bøker a la Når To... og vi er nå i gang med Pippi. Litt usikker på responsen hos lillesøster, vi får se det litt an.
#395 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?- Knerten i Bessby for 5-åringen, dvs vi har lest de foregående. Stas! (for meg også)
![]() |
#396 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?SVK av Roald Dahl. Den faller i smak, akkurat som Mathilda og Danny og den store fasanjakten gjorde.
#397 |
Protonterapeut
|
#398 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Leser "Den store boka om Lotta" for snart 4åringen. I dag leste vi "Jovisst kan Lotta sykle". Ellers er det mest Karsten og Petra eventuelt Lillesøster bøkene som fenger.
#399 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå leser vi Røvet av vikinger for 7-åringen. Han er veldig opptatt av vikinger for tiden, og boka er like spennende som jeg husker fra da jeg leste den selv.
#400 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har begynt på den første store boken om Svein og rotta for 5-åringen. Jeg var redd det ville bli for avansert for ham, men det er det ikke. Også så gøy det er å diskutere kjærester med ham etterpå.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|