Sv: Borte VS hjemme (Konfirmasjon)
Pusse opp? ..JA TAKK!
haha, neida. Det er jo bare familie som kommer uansett. (Nesten da, siden jeg er skilt og pappa´n kommer med familien sin).
Vi var hjemme da vi feiret Maisi sin navndag. Da var vi vel 40 stykker inne. Det gikk helt fint. Og så feiret jeg 30 årsdagen i stua med langbord. Flyttet sofa´n inn på kjøkkenet der spisestuen står. Men 50 inne blir kanskje for mye ja. Da må jeg itilfelle bære sofa´n opp og ha barnebord på kjøkkenet.
Partyteltet er sånn skikkelig ordentli så det blir ikke vått inni hvis det småregner. Jeg syns også det er mye koseligere med hjemmeselskaper og jeg blir sjelden stresset. Jo fler jo bedre.. haha, vi pleier alltid å være en stor gjeng i bursdager ol. Sånn er det når noen av søskenene er mange, litt mine, dine, våre og en med 7 barn. Det går som regel helt fint. Men da har vi jo ikke langbord og det syns jeg vi bør ha i en konfirmasjon. Etter middagen kan jo folk sette seg andre plasser såklart.
Nei, jeg vet ikke jeg.. Hadde bare vært enklere å ta hele greia her hjemme. Med maten og sånn. Iskaldt blir det vel ikke uansett om det regner i mai?
|