Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hverdagskjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-10, 19:19   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagskjoler

De i Agurkes innlegg, fra Cream, prøvde jeg i dag. Den øverste så jeg ut som en desperat og stappet barjomfru i, men den nederste var SÅ lekker, og en størrelse for knapp. Selvfølgelig hadde de ikke 42 når jeg trengte det. :grr: Si at det er ok å bruke slike kjoler til tross for store pupper og bestemorlegger.

Ønsker meg:

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:15   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

De i Agurkes innlegg, fra Cream, prøvde jeg i dag. Den øverste så jeg ut som en desperat og stappet barjomfru i, men den nederste var SÅ lekker, og en størrelse for knapp. Selvfølgelig hadde de ikke 42 når jeg trengte det. :grr: Si at det er ok å bruke slike kjoler til tross for store pupper og bestemorlegger.

Ønsker meg:

Den der var nydelig! I hvilke butikker selger de denne i Norge? Noen som vet? Vil gjerne prøve den før jeg kjøper!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:43   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker meg:

Gammel 17-04-10, 21:10   #4
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis noen skal sende inn en bestilling til Lisen, så si fra da. Jeg slenger gjerne med den kjolen fra Cream. Deling av porto er en fin ting.
Eller er det noen som vet noen norske nettbutikker eller butikker i Oslo-området som fører Cream?

Sist redigert av Knerten : 17-04-10 kl 21:26.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 16:28   #5
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hvis noen skal sende inn en bestilling til Lisen, så si fra da. Jeg slenger gjerne med den kjolen fra Cream. Deling av porto er en fin ting.
Eller er det noen som vet noen norske nettbutikker eller butikker i Oslo-området som fører Cream?

ladiesroom hadde før (http://www.ladiesroom.no/) - men det virker som de har lagt ned? Noen som vet?

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 00:29   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Ønsker meg:

Denne kjøpte jeg meg i dag, og jeg bare elsker den.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 02:00   #7
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Denne kjøpte jeg meg i dag, og jeg bare elsker den.

Mannen min bestilte en for meg, etter at jeg hadde litt motforestillinger mot å bruke masse penger på meg selv. Han er kjekk sånn. Venter den i posten snart. Håper den tåler tømmerstokkbeina mine.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.