Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 21:08   #11
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Ja noen av oss er vel kjappere til å få oversikten da.

Jeg kan godt fortelle hva jeg fikk med meg på NM. Noen ( blant annet Mim ) hadde blitt utestengt fra forumet for ett eller annet. Jeg vet ikke hva. Dette satte sinnene i kok, og flere forlot forumet "i protest". (Jeg kom inn på forumet akkurat på den tiden). Diskusjonene gikk høyt om manglende "takhøyde". Det var lange tråder på underforumet Modne Mødre om hvem som var der fortsatt og hvem som var savnet, og med jevne mellomrom kom noen av utflytterne tilbake bare for å fortelle for et fryktelig dårlig forum NM var / er. Ja, og så reklamerte de veldig for "sitt" sted - Foreldreportalen.

Vet du hva bina, jeg sier ikke dette for å være slem eller frekk, men det kan være lurt å ikke basere sine meninger kun på bruddstykker. Det kan være smart å utforske litt på hva som kan være mulig(e) sannhet(er), det gjelder selvsagt ikke bare i denne saken. Når du uttaler deg som om du vet den eneste sannheten (ja, slik oppfatter jeg det du skriver her), er det vanskelig i alle fall for meg, å ta deg seriøst. Da blir jeg flåsete og skriver svar til deg som jeg gjorde ovenfor. Beklager.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, toro

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.