|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ny vintagekolleksjon på KappahlJeg var ikke klar over at dette var en sånn greie, jeg var tilfeldigvis forbi en KappAhl på fredag formiddag og kjøpte det meste av barnekjolene, de var jo nydelige!
|
|
|
|
#62 |
|
Eklektisk
|
Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl
Syns den fint går an å bruke til alt annet enn pysj. Jeg kjøpte ikke shortsen, det hadde tatt seg ut. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Eklektisk
|
Hvilken størrelse trenger du? Jeg kan sjekke her om du vil. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Erfaren nok
|
De er ganske romslige i str altså. Til opplysning. Dette er en omslagskjole også, så det kan hende 44 duger også.
|
|
|
#67 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny vintagekolleksjon på KappahlHer har de masse klær igjen i alle størrelser. Men 46 passet ikke på meg. Var ikke plass til en G cup inni ihele tatt. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Nei, det må nok være 46. Og gitt kommtaren til Isolde er det mulig at det ikke er plass til mine pupper heller. Men jeg vil gjerne prøve. Hvis ikke, så får jeg nok solgt den videre, for jeg er tydeligvis ikke den eneste som synes at kjolen var fin.
|
|
|
|
#69 |
|
Textrovert
|
Sv: Ny vintagekolleksjon på KappahlDet hang to røde kjoler igjen på KappAhl på Sandvika storsenter i går. Vanligvis er det de minste størrelsene som henger igjen, men denne gang var begge kjolene i 46.
|
|
|
#71 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Ny vintagekolleksjon på KappahlSikkert mange som kjøper, det er 10 dagers åpent kjøp der, så det er nok endel bytter frem og tilbake. Det er nok ikke så begrenset opplag som de liker å få publikum til å tro. Jeg kjøpte mye til jentene, barnekjolene og settene var veldig sommerlig fine. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
intro
|
Sv: Ny vintagekolleksjon på KappahlDivine: Den var ikke veldig utringet på meg, i alle fall (noe som muligens har sin fysiske forklaring
|
|
|
|
#73 |
|
Textrovert
|
Sv: Ny vintagekolleksjon på KappahlJa, jeg synes den så litt slomsete ut, men det kan jo ha noe å gjøre med at det var en omslagskjole. Jeg kan ikke se for meg at omslagskjoler er noe for meg. Anywho, først skal jeg se om de to kjolene jeg har kjøpt av Nessie her inne passer før jeg begynner å kjøpe flere kjoler.
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Jeg prøvde en 42, og den var romslig nok. Jeg har en F/FF cup. Uansett var jeg for høy i ryggen til den så.
|
|
|
#75 |
|
Wooohhoooooo
Hvis ikke Tangerine får tak i så skal jeg se etter til deg litt senere i dag.
|
|
|
|
#76 |
|
bits and pieces
|
Den ble for utringet for meg også og mine 70G, men prøvde bare 40 mener jeg. Men fikk jo knytinga helt på feil sted på ryggen så en større størrelse ville nok kanskje ikke hjulpet uansett
|
|
|
|
#77 |
|
Smugleser
|
Sv: Ny vintagekolleksjon på KappahlJeg kjøpte jeanskjolen. Den var ikke passende med øverste knappen igjen, snittet akkurat der var litt rart, men en enkel topp under og øverste knappen åpen løste problemet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|