Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-10, 23:03   #41
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ja, jeg syns den er kjempefin og den sitter virkelig pent på. Men den er grønn, på bildet syns jeg den ser hvit ut. Kanskje det er derfor du ikke tror du har sett den?

Mye mulig det altså, men de hadde ikke jeanskjolen heller.
Absolutt et pluss at den egentlig er grønn altså

Gammel 09-04-10, 23:49   #42
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

¨Den røde med prikker ble med meg hjem i dag. Jeg prøvde to andre også, men det var ikke plass til pupper i str. DD i noen av de. :snufs:

Og jammen ble ikke disse med meg hjem også. (pluss endel annet, til mannens store glede. )

Jeg var forresten på Ski Storsenter, og der var det mange str. i alle modeller igjen.

Gammel 10-04-10, 12:27   #43
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Hmm... jeg skal straks ned til byen.... jeg tviiiler på at det er mer igjen til meg nå...
Pokker at jeg ikke venet med å legge ut denne tråden til i kveld.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 13:15   #44
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

I følge KappAhl på Storo, hadde det vært kø utenfor da de åpnet i går. På KappAhl!

Gammel 10-04-10, 19:09   #45
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk rød kjole!!! Prøvde alle kjolene i første innlegg her, men den røde var smashings!
Så nå er jeg klar for sommeren.

Gammel 10-04-10, 19:12   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Den røde, prikkete satt som et skudd på meg - og jeg synes det var fantastisk å kjøpe et plagg som satt tett inntil for en gangs skyld. Jeg sliter faktisk litt med alle tunikaene for tiden, for de fleste blir seende ut som telt på meg som har innovermage. Det ble også litt flere plagg, gitt, den røde, prikkete toppen, og den blåprikkede halternecken med padding. Endelig noe for planker som meg!

Må si meg enig i at den røde kjolen satt veldig fint på planker, ja. Jeg kjøpte den imidlertid ikke, da prikker ikke er helt meg. Den lysegrå kjolen med omslagssnitt og olakjolen ble uformelige og for store i overdelen for meg, selv i 34. Den lysegrønne med stropper, derimot, ble med hjem. Var litt i tvil, men den var veldig søt. Det er den som Robyn la ut bilde av (og kanskje kjøpt på samme sted?) Det var masse igjen av disse klærne på Strømmen storsenter i formiddag.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 19:20   #47
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Må si meg enig i at den røde kjolen satt veldig fint på planker, ja. Jeg kjøpte den imidlertid ikke, da prikker ikke er helt meg. Den lysegrå kjolen med omslagssnitt og olakjolen ble uformelige og for store i overdelen for meg, selv i 34. Den lysegrønne med stropper, derimot, ble med hjem. Var litt i tvil, men den var veldig søt. Det er den som Robyn la ut bilde av (og kanskje kjøpt på samme sted?) Det var masse igjen av disse klærne på Strømmen storsenter i formiddag.

Jeg hadde kjøpt den lysegrønne om jeg ikke kjøpte den røde. Den var utrolig søt. Men mannen min mener jeg begynenr å få "litt" mange kjoler i skapet, så jeg nøyde meg med å kjøpe en kjole..
Jeg er definitivt ingen planke, men den røde satt bra på emg også. Eller jeg håper jo virkelig ikke at jeg så meg blind på kjolen og glemte å se om den virkelig passet..

Gammel 10-04-10, 20:29   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke man trenger å være planke. Det var ikke der det ble feil hos meg iallefall. Men jeg er for lang i ryggen, og den var ikke så lekker når beltet ikke blir på midja, men hakket over. Litt vaktmester.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:04   #49
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke noe ble med meg hjem Var ikke noe som passa

Gammel 10-04-10, 21:06   #50
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tipper det er noen designere hos KappAhl som får lønnsforhøyelse nå. Oppstuss rundt kolleksjon derfra tror jeg aldri jeg har hørt om før. Men så gøy da!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 20:02   #51
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er den som Robyn la ut bilde av (og kanskje kjøpt på samme sted?) Det var masse igjen av disse klærne på Strømmen storsenter i formiddag.

Jeg var i utgangspunktet på Strømmen ja, men de var utsolgt i str. 36 så jeg måtte kjøre til Metro. For kjolen skulle jeg ha!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 22:15   #52
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi burde kanskje ha et FP-treff i disse kjolene?

Gammel 11-04-10, 22:24   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg først så kolleksjonen for et par uker siden vurderte jeg et par kjoler, men nå er jeg overbevist om at er det noe jeg ikke skal ha, er det kjole derifra. Jeg har møtt 6 stykker med en av kjolene derfra i helgen! Men superbra for Kappahl, det må være første gang de har greid å være litt hippe.

Sist redigert av Tallulah : 11-04-10 kl 23:14.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 22:58   #54
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vi burde kanskje ha et FP-treff i disse kjolene?

Det syns jeg var lurt..

Gammel 11-04-10, 23:21   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på Kappahl kl 10.30 på lørdag. Da var alle de røde kjolene utsolgt og hadde vært det lenge. Jeg fikk også beskjed om at det nok var unødvendig å lete i noen andre butikker heller. Den ble visst veldig populær.

Jeg er fremdeles ganske overbevist at den hadde et heldig snitt for min figur, men det kan jeg altså ikke få vite helt sikkert.

Gammel 12-04-10, 17:14   #56
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Skal innom Strømmen i morgen Tjorven, kan se om de har kjole til deg der?

Gammel 12-04-10, 17:23   #57
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg var innom butikken i Halden i dag og der var det mange kjoler igjen... jeg kan godt ta turen innom igjen i morgen og se hva som finnes for deg, Tjorven, om du vil!

Gammel 12-04-10, 19:51   #58
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Da har jeg endelig fått kjolen i hus....
Gjett hvem som glemte en pose med klær til over 1500 på Bianco på lørdag? Var en smule nervøs for at noen hadde tatt posen med hjem. Men nå kan jeg gå rundt i den fine røde kjolen min, så fort våren kommer litt mer frem.

Gammel 12-04-10, 20:17   #59
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I Bergen, på Bystasjonen, fekk dei inn kjolane på fredag. Dei var utsolgt samme dag

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 21:14   #60
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Her i Molde har de igjen den røde kjolen!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.