|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hemmeligheter i parforhold
Jeg liker ikke å blottlegge for eksempel min egen sårbarhet overfor andre enn de som står meg svært, svært nær. |
|
|
|
#2 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skjønner jeg, men hva er det med de(n) personen(e) som gjør at du kan gjøre det?
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Det er at jeg har tillit til at denne personen er så glad i meg at han/hun er i stand til å kjenne den siden av meg som er sårbar også - uten at vedkommende noensinne vil bruke det på en dårlig måte. |
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Men at jeg ikke deler de sidene av meg selv betyr ikke at jeg ikke har veninner som er der du beskriver. Så det så!
|
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Jeg tror det kan være vanskeligere for introverte å ha det, og så mener jeg at det kan være mye mindre viktig for introverte å ha det. Jeg har for eksempel en hel del greier som jeg mener at er en sak mellom meg selv og meg selv, som den typiske ekstroverte ville ønsket feedback på.
|
|
|
#8 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det handler om tillit til vennen og slik jeg ser det er det generelt ikke noe som er knyttet til bestemte temaer, men til følelsen og erfaringen man har med personen. For deg er en nær venn en du stoler på om som du kan dele intime betroelser med, men andre er kanskje mer åpne og kan dele med flere eller har rett og slett ikke det samme behovet for å dele ting fordi det ikke er noe tema som trenger å bli delt. Jeg tror ikke man kan samenlikne slik vennskapsnærhet med andre enn seg selv og sine venneforhold.
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Jeg blottlegger ikke min sårbarhet for noen.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|