Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-10, 00:37   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Har du link til denne?. :finn ikkje:

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=48838

De finnes i 3 lengder; 30, 32 og 34. Jeg har kjøpt i 34.

På "forbildet" på siden jeg linket til ser buksa sånn ut. Jeg tok en lysere vask:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 22:46   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=48838

De finnes i 3 lengder; 30, 32 og 34. Jeg har kjøpt i 34.

På "forbildet" på siden jeg linket til ser buksa sånn ut. Jeg tok en lysere vask:

Ser etter denne typen på ellos, men i straight. Mulig jeg er blind, men jeg ser den ikke altså. Gidder du se etter Necesario?

Gammel 17-04-10, 13:24   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Demotivert av våren i trøndelag går jeg nå til innkjøp av stølver...

Hunter Adjustable Wellies (for oss med tykke legger som vil ha den vanlige lendgen!)
Sorte:

Cream cable knit welly warmers

Gammel 21-04-10, 12:09   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Demotivert av våren i trøndelag går jeg nå til innkjøp av stølver...

Hunter Adjustable Wellies (for oss med tykke legger som vil ha den vanlige lendgen!)
Sorte:

Cream cable knit welly warmers

OOOo, najs! Strikkasokka også da, gitt! - Har du kjøpt de i byen, eller på nett?

Gammel 21-04-10, 12:12   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

OOOo, najs! Strikkasokka også da, gitt! - Har du kjøpt de i byen, eller på nett?

Takk,takk! Jeg håper det blir bra! Den adjustablemodellen er ny i år, forresten.
Kjøpte de på nettet! De står nå fast i Køln

Easy Wellies Kjøpte Hunterstøvler og sokker til poden der også!

Gammel 17-04-10, 13:25   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ser etter denne typen på ellos, men i straight. Mulig jeg er blind, men jeg ser den ikke altså. Gidder du se etter Necesario?

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...archBackLink=#

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-04-10, 16:03   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Dette kom til meg i dag!

Gammel 24-04-10, 18:50   #8
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Dette kom til meg i dag!

Hvordan er str på buksen?

Silver er ikke aktiv  
Gammel 25-04-10, 12:21   #9
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Vanntett jakke fra Didriksons, vanntett er et must her på Vestlandet

Gammel 25-04-10, 19:20   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er slettes ikke i shoppetråden (), men dette er jo akkurat en sånn jakke jeg leter etter. Hvor har du kjøpt den? Hvordan er den i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Vanntett jakke fra Didriksons, vanntett er et must her på Vestlandet

Gammel 25-04-10, 21:33   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Gammel 25-04-10, 22:10   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg er slettes ikke i shoppetråden (), men dette er jo akkurat en sånn jakke jeg leter etter. Hvor har du kjøpt den? Hvordan er den i størrelsen?

Og ikke minst: Er den like ufattelig dyr som Bergans og disse andre greiene?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 03:25   #13
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg har en lik, eller fjoråretsmodell, og jeg tror full pris er rundt 1200-1300?
Min er veldig stor i str. Jeg har 42, og den er litt trang, men egentlig så er jeg en str 46..
Jeg har brukt min mye, og jeg synes den er veldig god, holdt seg bra

Vind er ikke aktiv  
Gammel 26-04-10, 22:20   #14
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Jeg kjøpte den på Sport 1 på Xhibition i Bergen. Den er ikke liten i størrelsen, helst litt stor.
Og prisen er fin, den kostet 1199,-

Gammel 26-04-10, 14:45   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Metallica, her.

Hvordan er str på buksen?

Tja, ganske normale mener jeg.

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.