Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-10, 13:58   #1
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Den røde, prikkete satt som et skudd på meg - og jeg synes det var fantastisk å kjøpe et plagg som satt tett inntil for en gangs skyld. Jeg sliter faktisk litt med alle tunikaene for tiden, for de fleste blir seende ut som telt på meg som har innovermage. Det ble også litt flere plagg, gitt, den røde, prikkete toppen, og den blåprikkede halternecken med padding. Endelig noe for planker som meg!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:26   #2
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Den røde, prikkete satt som et skudd på meg - og jeg synes det var fantastisk å kjøpe et plagg som satt tett inntil for en gangs skyld. Jeg sliter faktisk litt med alle tunikaene for tiden, for de fleste blir seende ut som telt på meg som har innovermage. Det ble også litt flere plagg, gitt, den røde, prikkete toppen, og den blåprikkede halternecken med padding. Endelig noe for planker som meg!

Hurra for plagg som passer planker, en stk planke her også dog ikke med innovermage. Flere av plaggene i kolleksjonen satt som et skudd ja i motsetning til tunikaer hvor jeg ser ut som en vandrende pose.

Gammel 09-04-10, 21:31   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jaja. Jeg har akkurat kommet tilbake fra en KappAhl-ekspedisjon: alle de røde kjolene var utsolgt, og i hele Oslo fantes det bare (kanskje) 3 igjen i min størrelse. Og det eneste plagget jeg fant igjen i en stor størrelse var denne:

Men den satt i hvert fall fint. Barneklærne i kolleksjonen var nydelige, og jeg kjente jeg var bittelitt lei meg for at jeg ikke har noen små jenter å kjøpe til...

Gammel 10-04-10, 18:12   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Må si meg enig i at den røde kjolen satt veldig fint på planker, ja. Jeg kjøpte den imidlertid ikke, da prikker ikke er helt meg. Den lysegrå kjolen med omslagssnitt og olakjolen ble uformelige og for store i overdelen for meg, selv i 34. Den lysegrønne med stropper, derimot, ble med hjem. Var litt i tvil, men den var veldig søt. Det er den som Robyn la ut bilde av (og kanskje kjøpt på samme sted?) Det var masse igjen av disse klærne på Strømmen storsenter i formiddag.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 18:20   #5
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Må si meg enig i at den røde kjolen satt veldig fint på planker, ja. Jeg kjøpte den imidlertid ikke, da prikker ikke er helt meg. Den lysegrå kjolen med omslagssnitt og olakjolen ble uformelige og for store i overdelen for meg, selv i 34. Den lysegrønne med stropper, derimot, ble med hjem. Var litt i tvil, men den var veldig søt. Det er den som Robyn la ut bilde av (og kanskje kjøpt på samme sted?) Det var masse igjen av disse klærne på Strømmen storsenter i formiddag.

Jeg hadde kjøpt den lysegrønne om jeg ikke kjøpte den røde. Den var utrolig søt. Men mannen min mener jeg begynenr å få "litt" mange kjoler i skapet, så jeg nøyde meg med å kjøpe en kjole..
Jeg er definitivt ingen planke, men den røde satt bra på emg også. Eller jeg håper jo virkelig ikke at jeg så meg blind på kjolen og glemte å se om den virkelig passet..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 19:02   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er den som Robyn la ut bilde av (og kanskje kjøpt på samme sted?) Det var masse igjen av disse klærne på Strømmen storsenter i formiddag.

Jeg var i utgangspunktet på Strømmen ja, men de var utsolgt i str. 36 så jeg måtte kjøre til Metro. For kjolen skulle jeg ha!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.