Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 00:56   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Man må selvsagt ha en forkjærlighet for kattebæsj på egen tomt for å kunne invitere nabobarna på is.

Nabokatter er selvsagt noe man må ta med i beregningen når man flytter inn i et nabolag. Folk har katter, og kattene bæsjer ute. Men det er fullstendig legitimt å foretrekke en kattefri hage.

At det av og til kommer en katt svinsende må en nesten regne med, eller evt kjøpe seg et hus utenfor allfarvei. MEN når situasjonen har blitt sånn som NIN beskriver her har det gått helt helt overstyr. Det ødelegger livskvaliteten i en vesentlig grad. Jeg hadde i det MINSTE forlangt at katten skal holdes unna sånn at den ikke kommer seg inn i andre etasje, at man ikke skal kunne sove med åpent vindu om natten en gang er jo helt sykt. Om det er sånn at katten kommer inn bør katteeieren/borettslaget koste på det eller annet hinder som gjør at de ikke kommer seg inn. Jeg hadde varslet umiddelbar avliving av katter som tar seg inn i mitt hus i andre etasje midt på natten. Det får gå en eller annen grense et sted.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.