|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du kristen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
61 | 22,76% |
Nei |
164 | 61,19% |
Usikker/sånn halvveis |
40 | 14,93% |
Dustepoll |
3 | 1,12% |
Deltakere: 268. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Er du kristen?
Men er det viktig hvem/hvs som gjorde det?
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
I så fall får folk holde det for seg selv istedet for å spre pisspreik.
![]() |
#3 |
Passiv
|
For min del spiller det ingen rolle om det er placebo, Snåsamannen eller ens religion som gjorde utslaget. |
![]() |
![]() |
#4 |
frakoblet
|
Dersom man skal bruke det som et bevis på at gud eksisterer så er det selvsagt viktig, og det var slik det ble presentert i denne tråden. Personlig gir jeg blaffen i hva andre tror, så lenge de lar meg være i fred og ikke påvirker meg negativt på noen måte. Tro gjerne på lilla elefanter, om du vil.
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Er du kristen?Er på linje med Mauser og Safran her..
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
Jeg også, og jeg synes det blir like ille når det er andre veien - folk som på død og liv skal overbevise troende mennesker om at de tar feil. Så lenge folk ikke plager andre med troen sin, så må de vel tro på hva de vil for meg. Det handler tross alt om personlig tro, ikke viten. Jeg tror ikke det finnes høyere makter, for meg virker det ulogisk og umulig. Men jeg vet ikke.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|