Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefaling /sykkelvogn/pulk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-10, 21:36   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling /sykkelvogn/pulk

Jeg tror bestemt at vi har den nyeste modellen. Den er kjøpt rett før påske, men den har alt det som de skryter av på nettsidene nå. Kan du berolige meg? Hva er nyhetene?

Fantastisk liten sak, ja. Jeg antok dog at alle Nordic Cabbere var på hei med hverandre på tur, dette viste seg å ikke være tilfelle ..

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:17   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefaling /sykkelvogn/pulk

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg tror bestemt at vi har den nyeste modellen. Den er kjøpt rett før påske, men den har alt det som de skryter av på nettsidene nå. Kan du berolige meg? Hva er nyhetene?

Fantastisk liten sak, ja. Jeg antok dog at alle Nordic Cabbere var på hei med hverandre på tur, dette viste seg å ikke være tilfelle ..

jeg er faktisk litt usikker på når den nyeste modellen kom; har ikke hengt inne på siden deres på lang tid (kanskje like greit?!), men de nyhetene jeg har fått med meg er :
-FAST FOLD (glidelåsen loddrett nedover med klips-system hvor du legger sammen hele vidunderet raskere enn før) ,
-annen vinkel på drag-stengene (mest effekt for som skøyter på ski.)
-og de nydelige nakkestøttene (nye puter) som holder sovende barns hoder stødigere enn før.
-for ikke å glemme at de endelig har produsert frontpanelene med glidelås tvers igjennom ( så barn kan komme og gå inn og ut UTEN å dra av hele fronten).

-OG nye ski til pulken!! jeg vil ha den nyeste modellen, kjenner jeg!!!

Ang Cabberne og hei-ing: jeg har mang en gang kastet meg i diskusjon med villt fremmede ( ja, for de er jo det?? Hæ? Jeg tenker jo aldri over at de kan være FP-ere jeg har "snakket" med før.. (!!!) Næsjda...
Jeg har flere ganger "hjulpet" folk med tips om nye oppgraderinger og tilbakekallinger, og nyter godt av det ved at jeg blir betraktet som "god kunde" av han ene somd river sjappa... :hvor er ritalinet:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.