Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skal du slå av lyset under Earth Hour/ Slo du av lyset under Earth Hour?
Ja. 64 56,14%
Nei. 28 24,56%
Glemte det/hva er det? 21 18,42%
Dustepoll 1 0,88%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-10, 13:42   #31
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Samma hos meg. Jeg slo av lysene på stue og kjøkken litt 'for syns skyld' Men TV-en beholdt vi på.

Det er som mange sier en fin anledning til å snakke med ungene om dette - selv prøver jeg å være litt forsiktig med å snakke med min eldste om dette, da det lett kan ta overhånd og enhver kveld kan bli en kveld i mørket om hun da får bestemme (for jorda har jo feber mamma!)

Det siste opplever vi også tendenser til. Ungene er svært miljøbevisste, og tenker mye på miljøet. De ville nok helst kuttet ut både strøm generelt og ikke minst bilbruk. Det tar litt overhånd, ja.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.