|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Barnefrie fly (VG)
Jeg har hatt et barn som har hylt, virkelig hylt, de to timene i luften, pluss mellomlandingen. Det viste seg i ettertid at hun hadde dobbelsidig ørebetennelse. Hun gikk sikkert under kategorien "irriterende unge uten oppdragelse" av flere ombord på det flyet, spesielt businessmannen som satt ved siden av oss.
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke greit å være barn og ha vondt i ørene på flytur. Derfra til å sitte å sparke andre på trass uten at foreldrene reagerer, er en annen ting. Ofte under landinger begynner unger å hyle. Det er pga trykket, og helt normalt.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Barnefrie fly (VG)Oj,oj, her var det mye sutring over medpassasjerer.... Man kan jo alltids leie sitt eget fly om man er villig til å betale ekstra for bedre mat, bedre service, egen-bestemt avgangstid, egen innsjekk og egne valgte medpassasjerer osv.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Det skulle bare mangle at maten er bedre! De gangene jeg har flydd har irritasjonen oftest knyttet seg til folk som har drukket for mye, ikke barn. så hvorfor kan man ikke få liknende tilbud til barnefamilier? Uten fylliker, større plass... Vet om mye jeg kunne betalt litt ekstra for, men ikke så mye som business class.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Fordi:
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#8 |
|
Kidding, right?
|
Jeg merker forskjell på unger med plager og smerter, og unger uten grensesetting. Trust me.
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Jasså du! Fireåringen min har en autismespekterforstyrrelse. Han ser "normal" ut, og har ikke vondt noe som helst sted. Og det er nettopp tanken på at de andre på flyet skal tenke som deg og tro at det er noe galt med grensesettingen vår som gjør meg mest stresset, ikke det at ungen slår seg vrang per se.
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
|
|
|
#11 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Niks - skulle nok tatt den også faktisk ja.
|
|
|
|
#13 |
|
Absolute Beginner
|
Ja, ikke sant! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Barn " i skolealder" er faktisk ikke mer enn 6 år...og midt i en grusom trassalder. Dessuten kjeder seksåringer seg fortere enn småbarn, som kan ta seg en blund i ny og ne!! Forstår at folk bli forbanna på disse ungene, men det er ikke så fryktelig morsomt å være mamman heller. Eldstemann er som regel grei på fly, men tålmodigheten tar slutt et sted for henne også |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
![]() |
Det var mye lettere å snakke til henne da hun var 4!!! Bare vent |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
![]() |
Gjør tenåringer dette da tro...
|
|
|
#20 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Barnefrie fly (VG)Det er p.g.a. lufttrykket i kabinen at ting smaker annerledes. F.eks. det blir mere bobler i brusen og man blir nok fortere full ja. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|