Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 23:13   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og har man moderert et forum eller tre får man nærmest en sjette sans etterhvert også. Det er ikke fellende bevis, men det er utrolig hvor ofte sånne fornemmelser stemmer med virkeligheten. Jeg har mange ganger syntes synd på mennesker som tror de er anonyme, men som ender med å dele i overkant mye om seg selv.

Jeg husker en ganske ubehagelig episode på NM der en bruker fortale en ganske ekkel historie, hvorpå hun ble oppringt av Dagbladet dagen etter, som ville intervjue henne om saken.

Hun var rystet over at noen av de få som kjente hennes identitet kunne svikte henne på det viset. Som en interessant øvelse sjekket jeg om jeg kunne finne frem til kontaktinfoen hennes bare ut i fra det jeg visste om henne fra NM, og det tok meg under en time å PM-e henne spørsmål om hun var NN som jobbet i XX firma. (Jeg kjente henne overhode ikke fra før og hadde aldri møtt henne i RL.)

Ergo kunne det vært hvem som helst på NM som tipset Dagbladet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
personangrep

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.