Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 12:53   #11
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Noob er nybegynner.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva er noob? Nobody? Meget mulig jeg har "forryket balansen" til profilerte brukere noen ganger, men jeg ser virkelig ingen grunn til at jeg skal ligge lavere i terrenget enn andre. At man har vært her lenge, er "profilert" osv, betyr da virkelig ikke at man alltid har mest å fare med i diskusjoner og at alle andre må stå med lua i hånda og godta å bli kalt for nek, f.eks. (Det er mye bedre å kalle seg selv for nek, peker på signatur. )

Nei, det er ingen grunn til at du skal ligge lavt i terrenget. Det er jo hele poenget mitt. Man må være litt kjepphøy og ha litt guts for å drite i at folk himler med øynene og deler ut nek-priser i øst og vest. Om det er en god eller dårlig ting, har jeg ikke uttalt meg om.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
personangrep

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.