Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 13:50   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Uavhengig av hvor god kokk man er eller ikke er; alle som har oppholdt seg en stund på NM forstår vel at det er lite med Toro-oppskrifter på "Madam Mims oppskriftforum"?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:55   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde faktisk lykke med Møllerens Skillingsboller på 1-2-3 på SM engang (som ble bragt videre til NM av Idefix). Gikk som en farsott!

Gammel 30-01-07, 14:00   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Uavhengig av hvor god kokk man er eller ikke er; alle som har oppholdt seg en stund på NM forstår vel at det er lite med Toro-oppskrifter på "Madam Mims oppskriftforum"?

Selvsagt. Det var derfor jeg følte et behov for å markere at det faktisk finnes brukere som spiser slik likevel! :sad, but true:

:sier det som det er:

Og selv om jeg er eplekjekk nå, så innrømmer jeg jo gjerne at jeg skulle ønske at jeg kunne laget litt mer fra bunnen.
Derfor leser jeg også MMs oppskrifter.
Tror det er mange av mitt slag her inne, egentlig.

Gammel 30-01-07, 14:04   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi skulle hatt en egen tråd om det? Halvfabrikat eller ferdigmat som vi synes smaker godt tross alt, og derfor vil anbefale til andre når de (en sjelden gang selvfølgelig ) ikke føler for å lage mat fra bunnen av? Jeg mener, skal man først lage ferdigmat eller mat fra halvfabrikat kan man jo lage god ferdigmat i det minste ...

Eller er det å banne i kirka?

(jeg kan for eksempel bidra med oven nevnte skillingsboller, samt Toro sin Brownies og mozarella-pizzaen fra dr Oetker...)

Gammel 30-01-07, 14:06   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi skulle opprette et nytt underforum - "Enkel mat for hverdagsmennesker", "Mat for dummies" eller noe i den duren? Har ikke vært så lenge på NM, jeg, da.

Blondie: Vi er nok mange, ja!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:07   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kanskje vi skulle opprette et nytt underforum - "Enkel mat for hverdagsmennesker", "Mat for dummies" eller noe i den duren? Har ikke vært så lenge på NM, jeg, da.

Blondie: Vi er nok mange, ja!

http://www.foreldreportalen.no/forum...splay.php?f=32

Vi har jo husmorskolen.

Gammel 30-01-07, 14:09   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har jo husmorskolen.

:lite lærenem:

Den overskriften der er lite tiltrekkende, gitt!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:13   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

:lite lærenem:

Den overskriften der er lite tiltrekkende, gitt!

Det gjelder å ha en åpent sinn.

Gammel 30-01-07, 14:17   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjelder å ha en åpent sinn.

Tja..
Nå har vi jo i denne tråden sett hvor godt mottatt det blir å anbefale halvfabrikat.

Gammel 30-01-07, 14:22   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Tja..
Nå har vi jo i denne tråden sett hvor godt mottatt det blir å anbefale halvfabrikat.

Men vi fikk jo en fin oppskrift ut av det. Fint for oss som av ulike grunner ikke kan bruke Toro.

Gammel 30-01-07, 17:12   #11
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Og oss som aldri har oppholdt oss på NM da, er vi ekskludert?

:tørrikkesvareinoentråderavfryktforåoverseskjulter egler:

Gammel 31-01-07, 00:19   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden har igrunnen utartet som forventet. Dessverre. Skjønte jo fort at en bruker som anbefalte et Toro-produkt ikke ville ville leve lenge i synden.

Hallo folkens - ikke ALLE er klar for å gi halvfabrikata på båten ennå selv om mange her inne har sett lyset. Klart det er mindre sunt enn å lage økologisk mat fra grunnen av, men ikke alle har muligheten eller kunnskapene til å gjøre det. Ennå. I mellomtiden er det da flott at man utvider horisonten, om enn på light-metoden. Vær oppmuntrende istedet da vel! :hellig:

:klask:
Legger til:
*note to self* "Les hele tråden før legge inn snusfornuftig innlegg"

Sist redigert av Miss Norway : 31-01-07 kl 00:42. Årsak: Dette ble jo helteit...
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 09:28   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

:klask:
Legger til:
*note to self* "Les hele tråden før legge inn snusfornuftig innlegg"

fnis.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 09:46   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jåledamer! :fnys:

Gammel 31-01-07, 12:03   #15
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Er det slutt alt?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:24   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Det fortsetter i sausetråden Line

Gammel 31-01-07, 12:54   #17
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe av poenget med dette underforumet er å vise og tipse om hvor utrolig enkelt det er å lage skikkelig mat, kjapt og enkelt, fra bunnen av hver dag.

Det handler ikke om å ha "sett lyset", (en temmelig spydig ting å skrive?), være bedrevitende eller arrogant. Det handler om at jeg gjerne vil hjelpe folk til å ta kontroll over sitt eget kosthold, skaffe seg den kunnskapen som trengs og føle mestring gjennom å lage god og næringsrik mat. Og jeg synes ikke mine motiver skal trekkes i tvil, slik jeg opplever at enkelte gjør. Jeg synes det er unødvenig å bruke dette forumet til å reklamere for ferdigprodukter, godt eller dårlig, særlig når jeg oppfatter toro-reklamen som et dårlig skjult angrep på meg som person.

Jeg holder ikke matkurs hjemme hos meg selv eller bruker masse tid på å legge ut oppskrifter, tipse og råde folk for å være ekkel mot dem som ikke er flinke til å lage mat.

Jeg ser at det ligger noe humor i dette og jeg har forsøkt å være med på spøken, men når jeg tenker meg om, kjenner jeg at jeg er egentlig veldig lei meg over at noen bruker dette forumet til å gjøre narr av innsatsen min og all tiden jeg har brukt på å dele oppskrifter, tips og råd. Jeg gjør virkelig ikke det for å være slem mot noen, tvert om.

Svar

Emneord
klassiker, toro

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.