|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Greit at barna velger kort utdannelse?
Mine foreldre synes ikke at jeg gjør noe "ordentlig", siden jeg jobber på kontor. Det meste av det jeg gjør er uendelig praktisk, organisasjonslivet er fylt av kaffekoking, stifting, bretting og reparasjon av bannere og reklameseil. Men det relaterte seg mye mer til hva jeg gjorde da jeg var servitør ved siden av studiene. Jeg jobbet som servitør, hovmester og bartender så mye at prksisen min hadde gitt meg mulighet til å gå opp til fagbrevet. Jeg lot det være, siden jeg holdt på med cand. mag'en, men kanskje jeg burde ha gjort det for moro skyld?
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Her ville faktisk høyere lønn og en aksept fra gjestene for at man triller vogner med mat/tallerkner/vin/whatever gjort svært mye.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig at det er dårlig lønn, men at alle har belastningsskader høres betenkelig ut...Trener de og holder seg i form? Sover de nok? Spiser de skikelig? Jeg vet nemlig fra den samme bransjen, samt i den bransje jeg selv er i, at det er mye belastningsskader og og slitasjeskader som følge av langvarig jobb uten trening på fritiden, elendig kosthold (som følge av vanskelige arbeidstider osv.) og generellt en litt ikke så altfor bra livsstil. Men tungt er det ja, men ikke tyngre enn f.eks. sykepleier, hjelpepleier, tømrer m.fl.
|
![]() |
| Emneord |
| griserøkter |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|