Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

New Age, engler, krystaller og chakra (gammelt NM-innlegg)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 10:27   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Ei heller at man skal unnlate å gå til legen hvis man er syk, men det er fullt mulig å kombinere.

Den som jeg har nevnt som driver healing har sendt mange til lege. Hun har kjent hvor problemet har ligget og bedt "pasienten" ta kontakt med lege for å spørre om det og det........... Det har stemt, stort sett. Hun ber folk gå til lege, så blir hun et supplement til legene.

Jeg syns det er trist at de som driver humbug skal ødelegge for alle seriøse som driver med dette. For noen får år tilbake sa jeg at jeg var realist. Jeg trodde ikke på det jeg ikke så. Så fikk jeg kreft og legen sa at prognosen ville han ikke snakke om for da ble jeg i dårlig humør........ så...

Men i min dødsangst så fikk jeg healing blant annet. Jeg satt der i en time mens healer drev på. Jeg tenkte, mens jeg satt der, at hun får drive hvis hun føler det hjelper henne..... så sier min healer (som er en nær slektning): Du må åpne opp hvis det skal hjelpe. Ja, ha, tenkte jeg.... åpne opp liksom?? Hvordan skal jeg det liksom? En halvtime etterpå hadde dødsangsten sluppet taket såpass at jeg kunne dra ut med en venninne. Vi dro på en lang kjøretur og endte opp på et spisested. Det hadde jeg ikke klart før healingen. Da lå jeg bare på sengen og skalv.

Dette skjønner sikkert ikke mange av dere, og dere vil komme med: tro kan flytte fjell osv. For det første så trodde jeg ikke i det hele tatt. Jeg syns dette var for dumt. Jeg hadde argumentert mot dette og syntes dette var tull for fire år siden, men jeg har opplevd såpass mye rundt dette nå at jeg kan ikke avvise det lenger.... Jeg har innsett at vi kan ikke forklare alt. Det er greit for meg. Hvorfor tror vi hele tiden at vi skal kunne forklare alt?

Jeg har opplevd andre ting også som jeg ikke kan forklare, men det hjalp meg og da er jeg fornøyd....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.