|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vognpose som ikke er så varm!Merkelig altså, for jeg var på et barneutstyrsmarked i går, og så et barn i en vogn. Han satt oppreist, hadde på seg ullundertøy, ullfleecedress, fleecedress, og satt oppi en voksi urbanpose, så kanskje dere kan bytte pose? For vi hadde 9 varmegrader ute i går, så hennes voksi urban kan vel neppe være spesielt varm av seg.
|
|
|
#2 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vognpose som ikke er så varm!Jeg har hatt flere poser i fleece. Noen har de vært klammere i enn andre. Jeg er spesielt begeistret for Bugaboo sin pose. Den har jeg brukt på vinter også, da med lammeskinn i bunn og tynn dyne over.
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vognpose som ikke er så varm!Jeg har sydd to voksilignende poser til S2. Jeg har laget et trekk som jeg kan bytte ut foret i. Og foret har jeg laget av forskjellige dyner som jeg har kjøpt billig på IKEA og Spar Kjøp. Slik har jeg fått den tykkelsen på vognposene som passer mitt barn og årstiden
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|