Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.
Røykere er blitt en pariakaste som altså må tåle offentlig mobbing, skjønner jeg. (Nei, jeg røyker ikke selv).
Ja, i 2010 bør faktisk røykere tåle "offentlig mobbing". Røyking er ingen sykdom, heller ingen medfødt defekt eller handikap. Røyking er dårlig for helsen, forsøplende og harry, og de av røykerne som ikke tåler at folk mener det får vel heller bare slutte å røyke.
Var og spiste på Villa Paradiso i går og tok meg til å tenke på at jeg faktisk ikke synes synd på røykere i det hele tatt der de sitter blåfrosne utenfor restauranten og suger på nikotin-sutten sin. Likeledes ble jeg forbannet da jeg måtte tørke av meg skoene i snøen før vi satte oss i bilen senere fordi jeg hadde tråkket oppi smeltede, ihjeltråkka sneiper utenfor trikke-stoppet. Det så f--n meg ikke ut!!! Bare å røyke og kaste røyken på bakken og la andre tråkke i griseriet...
Røykere bør ikke forvente seg noen form for særbehandling eller forståelse for sitt problem er min oppriktige mening. Innrømmer lett at jeg er skikkelig anti-røyk forresten..