|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?Hvis vi ønsker å ha et hoppmiljø så må vi ha bakker. Å ha ett anlegg i hele Norge gir ikke noe godt grunnlag for å skape et miljø. Det er omtrent like teit som å si at vi trenger en fotballbane, en ishall eller en konsertsal fordelt på alle innbyggerne.
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?Oslo er Norges hovedstad, Holmenkollbakken er et viktig landemerke, og jeg er absolutt for at det brukes penger på den. Budsjettsprekk eller ikke. Er det overhodet noe som bygges uten budsjettsprekker lenger da. Men jeg håper hopprenn og andre aktiviteter blir for alle. At de på noe vis får penger, det være seg fra kulturministeren, slik at jeg som ikke bor i Oslo også får råd til å dra til Oslo med alle barna og gå på hopprenn. Og at ikke minst de som bor i Oslo får råd. Jeg har bodd i Oslo, og det er bare så fint der oppe. Virkelig en perle i byen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|