Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Todelt vårdress som er 100 % vanntett, finnes det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-10, 11:33   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Todelt vårdress som er 100% vanntett, finnes det?

Jeg vurderer å kjøpe P.oP til Storesøster i stedet for vanlig regntøy. Hun trenger nok 134, tenker jeg, eller kanskje det holder med 128 siden de er ganske store i størrelsen.

Fant noe på sidene deres. Jakke og bukse.

Gammel 12-03-10, 11:42   #2
Left
Passiv

Standard

Den buksa så jeg på også. Det kan nok fort bli en slik. Han har skalljakke fra Stormberg som passer kom jeg på, så da trenger vi heldigvis bare bukse

Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 09:09   #3
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg vurderer å kjøpe P.oP til Storesøster i stedet for vanlig regntøy. Hun trenger nok 134, tenker jeg, eller kanskje det holder med 128 siden de er ganske store i størrelsen.

Fant noe på sidene deres. Jakke og bukse.

Kjøpte denne buksa i går, og de hadde den opp til str. 140. Kjøpte den så stor, for virket ikke som om de var spes. store i størrelsen, og den er så myk og god, at det ikke gjør noe om den er litt stor. Da har vi den forhåpentligvis til høsten igjen også.

Kjøpte også HH Shelter, men denne er tynnere. Da har vi så vi klarer oss en stund

De hadde bra utvalg på P.oP på Metro, og også på G-sport Metro - den som ligger ved Maxi.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.