|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Far som bader naken med datterenVi bader nakne. Vi dusjer nakne. Sammen, alene, i ulike konstellasjoner. Jeg var senest naken i badekaret med mine barn i ettermiddag.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Far som bader naken med datteren
Helt enig. Vi har bare dusj da, men hadde vi hatt badekar så hadde det nok vært flere oppi der ja. Berøring av andres deler skal man ikke foreta seg uansett, og vi snakker om hva som er personlig, og hvor grenser går. Ikke noe merkelig noe. (Vi snakker også om at man skal dusje naken i bassenget, og at man ikke blir ordentlig ren om man dusjer i badedrakt f.eks. At det bare er rart å gjøre, da alle kropper består av det samme. ) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Selvsagt er det lov å føle seg ukomfortabel med noe. Spørsmålet er vel hvorvidt hennes ubehag skal få lov å begrense normal og ufarlig omgang mellom far og barn? Skal det gå ut over dem at hun synes noe er ubehagelig?
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Hadde jeg hatt en vag følelse av at min mann gjorde noe som ikke tålte dagens lys med ungene, så hadde jeg gått til helt andre skritt enn å skrive et brev om nakebading til en avisspalte
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, akkurat. Om det var en eller annen grunn til reell bekymring, så føler jeg denne burde dreid seg om noe annet enn nakenbading i badekaret som hun tydeligvis har mulighet til å observere.
|
|