Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Japanturen nærmer seg - hva må jeg huske?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 12:45   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japanturen nærmer seg - hva må jeg huske?

Husk i alle fall ladere og/eller ekstra batterier til alt elektronisk dere har med - telefon, kamera, musikkspiller, PC, hvis dere tar med det. Ekstra minnekort til kamera kan også være greit, man får sikkert kjøpt sånt i Tokyo, altså, men det er greit å ikke måtte gå rundt og lete etter det. Adapter dersom man ikke kan bruke norske støpsel (det vet jeg ikke). Og lad opp alt før dere reiser. (Etter hvert klok av skade lager jeg alltid detaljert liste før jeg pakker, der bl.a. alt av ladere og kabler er spesifisert, og krysser av etter hvert som ting blir pakket.) Ellers er nødvendige medisiner - pluss hodepinetabletter, tamponger og slikt - viktig å huske, kontaktlinser, hvis noen bruker det (og ekstrabriller hvis noen er avhengig av briller), og så lesestoff, gode sko, vannflaske og litt mat til flyturen. Pluss de tre p-ene. Og så klær, men der skal det mye til å dumme seg helt ut. Et sånt regn-cape som kan pakkes sammen og får plass i en liten veske kan forresten være greit.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.