Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Godteri"fri" mars?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 22:14   #1
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Godteri"fri" mars?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Dere er flinke altså! Slanketråden i mars der dere skrev var veldig imponerende.

Har bøtta innpå med godteri i mange uker nå, men har tidligere også klart å komme i perioder der jeg ikke har lyst på godteri, målet er at det denne gangen skal vare litt lengre enn de har gjort før!

Det eneste som funker for meg er å kutte fullstendig. Nå har det gått så lang tid at jeg ikke har lyst på i det hele tatt. Lurer veldig på om jeg kan ha et 'normalt' forhold til godteri igjen ...

Lykke til forresten.

Gammel 02-03-10, 22:34   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver. Har stappa i trynet så det holder i dag, men nå MÅ det snart bli slutt.

Gammel 03-03-10, 09:28   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Det eneste som funker for meg er å kutte fullstendig. Nå har det gått så lang tid at jeg ikke har lyst på i det hele tatt. Lurer veldig på om jeg kan ha et 'normalt' forhold til godteri igjen ...

Lykke til forresten.

Takk! Det som ihvertfall har gjort at jeg har kommet i gang er at jeg føler meg såå ille til mote når det ikke hjelper å holde inn magen, den buler liksom ut likevel. Og ikke så pene lår, med masse bulker som kommer pga fettet. Og nå har jeg bare bestemt meg pga det, jeg vil tilbake til et stadie der jeg kan føle meg vel med kroppen min

Var veldig flink uka etter jul, da var plutselig 1, 5 av julekiloene borte, men nå må jeg være flinkere mye lengre, og prøve å ikke falle tilbake til godteri midt i uka.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:21   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

6-7 småsjokolader fra minde, og et lite glass solo i kveld. Håper det blir med det. Ikke noe godteri man-tors Har ikke søthunger eller!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.