Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vis meg din Guilty Pleasure!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 11:46   #1
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din Guilty Pleasure!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er for lenge siden siste guilty pleasure tråd, jeg vil ha en ny!

En guilty pleasure er altså: something one enjoys and considers pleasurable despite feeling guilt for enjoying it. Often, the "guilt" involved is simply fear of others discovering one's lowbrow or otherwise embarrassing tastes, rather than actual moral guilt. Fashion, music,and food (especially unhealthier foods high in sugar and/or fat) can be examples of guilty pleasures.

Jeg tenker da hovedsaklig på musikk. Noe guilty pleasure-musikk har blitt tatt inn i varmen, slik som soft rock-bølgen på begynnelsen av 2000-tallet, mens andre er fremdeles ute i fnisekulda.

Jeg begynner med følgende:

(Kilde: youtube.com)

Jeg har den til og med på vinylplate.

Såh, hva er din musikalske guilty pleasure? You Tube-klipp er påkrevd.

Denne husker jeg fra jeg var mindre, pappa var nok en fan og vi har den på vinyl

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det var en ung utgave... men utrolig fin låt

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 11:49   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Det var en ung utgave... men utrolig fin låt

Ung og ung, han var 42, tror jeg.

Er det noen som husker en annen Paul McCartney-låt (også med frosker ) som kom omtrent samtidig med "We All Stand Together"? Det var en riktig trist sak som jeg (selvfølgelig) elsket.

Gammel 02-03-10, 12:47   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det noen som husker en annen Paul McCartney-låt (også med frosker ) som kom omtrent samtidig med "We All Stand Together"? Det var en riktig trist sak som jeg (selvfølgelig) elsket.

Jeg husker ikke hva den het, men jeg vet hvilken du mener. Fankern altså, nå må jeg lete!

Gammel 02-03-10, 12:51   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg husker ikke hva den het, men jeg vet hvilken du mener. Fankern altså, nå må jeg lete!

Nå husker jeg det, Iset (med litt googling) - "Once Upon A Long Ago". Ingen frosker, men tegnefilm, i alle fall.

Gammel 02-03-10, 12:57   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå husker jeg det, Iset (med litt googling) - "Once Upon A Long Ago". Ingen frosker, men tegnefilm, i alle fall.

Hmm jeg mener nå HELT bestemt at McCartney har hatt en musikkvideo med tegnede frosker. Har jeg drømt? Jeg ser det for meg og alt. Salte altså, nå må jeg virkelig intens-google.

Gammel 02-03-10, 12:59   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm jeg mener nå HELT bestemt at McCartney har hatt en musikkvideo med tegnede frosker. Har jeg drømt? Jeg ser det for meg og alt. Salte altså, nå må jeg virkelig intens-google.

Ja, det hadde han. Og den var veldig søt, men jeg husker ikke hva den het.

Gammel 02-03-10, 13:03   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det er førfilmen på We all stand together tror jeg. Vi hadde den på VHS før.

(Kilde:

)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.