|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Honda er litt vingepetter og trenger råd. Speilrefleks Canon vs kompaktJeg bytta ut mitt 350D med 500D og angrer ikke et sekund. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Honda er litt vingepetter og trenger råd. Speilrefleks Canon vs kompakt
Hvilket merke?Fra hvor?
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Honda er litt vingepetter og trenger råd. Speilrefleks Canon vs kompaktSigma sitt kjøpte jeg. f/ 1,4. Men det var fordi ingen hadde canon sitt inne. Hadde planer om å kjøpe den. Den er ganske tung, men ikke spesielt stor. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Sv: Honda er litt vingepetter og trenger råd. Speilrefleks Canon vs kompakt
Ok. Jeg testet det på butikken på canon kamera og alt var 2 gang lettere en det ene vi bruker nå
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Honda er litt vinglepetter og trenger råd. Speilrefleks Canon vs kompaktDersom du ikke bryr deg om muligheten til å ta bilder i RAW eller bytte av objektiv, tror jeg du faktisk vil bli veldig fornøyd med et godt kompaktkamera. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Honda er litt vinglepetter og trenger råd. Speilrefleks Canon vs kompaktJeg kan ikke forestille meg å ta bilder med kompaktkamera igjen, men jeg elsker fotografering, og å ha muligheten til å designe bildene helt selv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Sv: Honda er litt vinglepetter og trenger råd. Speilrefleks Canon vs kompaktJeg har valgt å vente litt. Til vi får litt bedre råd.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|