Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Shabby chic, in eller ut?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-10, 12:46   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Jeg bor i et femtitallshus som er bygget om og nå fremstår som moderne. Inne har vi Ikea, loppis, hvitt, hvitt, hvitt, fargeklatter, Living, retro, shabbychic, barnekunst, litografier på veggene og mye mer. Altså ingen stil, men likevel så er bakgrunnen for alt nøytral og derfor fremstår innredningen som stilfull og ryddig likevel (det er i alle fall det andre sier, jeg har vel sett meg blind).

Om shabby chic er in eller ut aner jeg ikke. Men jeg blir sjelden lenge i en shabby choc blogg fordi den tiltaler meg lite når den rendyrkes. Den blir rett og slett for lite spennende og det er sjelden ting i slike interiører som overrasker meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 12:56   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Om shabby chic er in eller ut aner jeg ikke. Men jeg blir sjelden lenge i en shabby choc blogg fordi den tiltaler meg lite når den rendyrkes. Den blir rett og slett for lite spennende og det er sjelden ting i slike interiører som overrasker meg.

Akkurat det tenkte jeg også nettopp. Og så tenkte jeg at jeg gjerne leser din. nettopp fordi alt ikke er kjedelig og likt (og fordi det ikke virker som hele livet ditt går ut på å strigle et perfekt hjem i shabby-chic stil).

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 13:31   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Shabby choc. Hm. Mulig det er lurvete sjokoladestil. Knis.

Gammel 27-02-10, 13:37   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shabby choc. Hm. Mulig det er lurvete sjokoladestil. Knis.

Willy Wonka på sine eldre dager, kanskje?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:19   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Willy Wonka på sine eldre dager, kanskje?

Eller kanskje det er slik det blir når man har alt hvitt og lar ungene spise sjokolade når de er alene hjemme?

Gammel 27-02-10, 14:23   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller kanskje det er slik det blir når man har alt hvitt og lar ungene spise sjokolade når de er alene hjemme?

Jepp, der tror jeg du har det!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:25   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

mvh hvit sofa, hvite vegger, hvitt kjøkken og alt basic hvitt og tre unger

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.