|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shabby chic, in eller ut?Jeg bor i et femtitallshus som er bygget om og nå fremstår som moderne. Inne har vi Ikea, loppis, hvitt, hvitt, hvitt, fargeklatter, Living, retro, shabbychic, barnekunst, litografier på veggene og mye mer. Altså ingen stil, men likevel så er bakgrunnen for alt nøytral og derfor fremstår innredningen som stilfull og ryddig likevel (det er i alle fall det andre sier, jeg har vel sett meg blind). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Sv: Shabby chic, in eller ut?
Akkurat det tenkte jeg også nettopp. Og så tenkte jeg at jeg gjerne leser din. nettopp fordi alt ikke er kjedelig og likt (og fordi det ikke virker som hele livet ditt går ut på å strigle et perfekt hjem i shabby-chic stil).
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Shabby chic, in eller ut?Shabby choc. Hm. Mulig det er lurvete sjokoladestil. Knis. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Shabby chic, in eller ut?
Eller kanskje det er slik det blir når man har alt hvitt og lar ungene spise sjokolade når de er alene hjemme? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Shabby chic, in eller ut?mvh hvit sofa, hvite vegger, hvitt kjøkken og alt basic hvitt og tre unger |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|