|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde feil baby i ett døgnJeg synes det er helt merkelig at moren kunne ta feil av barnet. Jeg hadde kjent igjen mitt eget barn om så det var 20 barn som lignet på avdelingen. Sist redigert av Fruktflua : 19-02-10 kl 16:07. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Hadde feil baby i ett døgn
Eh, hallo. Jeg var livredd for å få feil baby, så jeg stirret og stirret og prøvde å feste meg ved trekk ved barnet som skulle gjøre det lett å kjenne igjen. Med eldstemann var det greit, for han var mye mørkere enn de andre, men med andremann var det verre. Nyfødte babyer kan være temmelig like, altså. Urinstinkt, du liksom.
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skrev jo at jeg hadde et urinstinkt jeg tidligere (pre-barn) ikke kunne tro at eksisterte, men jeg virkelig var et primitivt dyr ifht. fødsel og barsel. Jeg hørte til og med forskjell på min og 14 andre babyers gråt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Jeg må fnise litt av dette, jeg. Jeg har født to barn men har aldri opplevd urinstinkt, "nærhet med Moder Jord" eller noe i den duren. Som nevnt over så hadde jeg også problemer med å kjenne igjen eldstejenta blant fem andre babyer på barsel.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|