Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 15:07   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Jeg har vært i Peru i helgen og kjøpt babyalpakkagarn. 500 g for 140 kr så jeg kjøpte 1,5 kg i tre farger. Jeg har ikke helt bestemt meg hva det blir. Hvordan kan jeg vite hvor mye det rekker til? Bør jeg sjekke hvor mange meter det er per nøsten? Det står nemlig ikke. Mannen er der fortsatt så han kan sikkert kjøpe mer om jeg vil ha mer. Jeg kjøpte i grått, hvitt og lilla og jeg har i hvert fall lyst å strikke et sjal. Jeg har jo ikke så stor glede av gensere og lignende her jeg bor, men skjerf kan være greit både inne (kald ac) og ute på vinteren. Men en genser hadde kanskje vært greit til å ha i Norge og da må jeg nok ha mer garn.

Skal jeg sjekke hvor mange meter det er på et nøste og så prøvestrikke for å se tettheten?

Pelen er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.