Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips om god mascara

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-10, 22:53   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips om god mascara

Helena Rubensteins mascara med leopardmønster utenpå! Den er fantastisk og jeg er helfrelst.

Gammel 14-02-10, 22:55   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Helena Rubensteins mascara med leopardmønster utenpå! Den er fantastisk og jeg er helfrelst.

Er dette den firkantede som de andre anbefaler?

Jeg må ønske meg noe de har på tax free-butikken på Rygge og jeg antar at den ikke er den mest velassorterte.

Gammel 14-02-10, 23:00   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg må ønske meg noe de har på tax free-butikken på Rygge og jeg antar at den ikke er den mest velassorterte.

Det er denne:

Den heter "Lash Queen Feline"

Jeg brukte forøvrig Diorshow i mange år, men byttet til denne i høst og for mine vipper er den mye bedre. Ikke så tørr som Dior sin. Dette er en mascara man kan jobbe litt med uten at den klumper. Samt at den ikke drysser/lager pandaøyne som var mitt største problem med Diorshow.

Gammel 14-02-10, 23:04   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte forøvrig Diorshow i mange år, men byttet til denne i høst og for mine vipper er den mye bedre. Ikke så tørr som Dior sin. Dette er en mascara man kan jobbe litt med uten at den klumper. Samt at den ikke drysser/lager pandaøyne som var mitt største problem med Diorshow.

Jeg får ikke hverken dryssing eller pandaøyne av Diorshow, så det er nok individuelt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:06   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

YSL sine.
Skal aldri bytte igjen.

Gammel 14-02-10, 23:09   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg får ikke hverken dryssing eller pandaøyne av Diorshow, så det er nok individuelt.

Ja, det vil jeg tro! Og er du fornøyd med den har de jo en veldig fin kost på Diorshow
Men jeg er som sagt mer fornøyd med den nye fra HR. og liker kosten enda bedre, men det er også individuelt alt etter som hvordan man er utstyrt på vippefronten

Gammel 14-02-10, 23:11   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Spectacular Extension Mascara fra Helena Rubinstein, eller Oscillation Vibrating Infinite Power Mascara eller Virtuose fra Lancome er de mascarene jeg er mest fornøyd med.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 09:50   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Det er denne:

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 09:55   #9
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg bruker Diorshow, og er fornøyd.

Gammel 14-02-10, 23:08   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Den med leopard er ikke den firkantede. Men jeg har ikke prøvd den med leopard altså. Kan godt hende den er like bra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:10   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan bare bruke en eneste mascara, og det er Kanebo Sensai 38 degrees, M-1 Black. Ikke heller alltid lett å få tak i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.