|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Husokkupanter kastet ut av Hausmania
Ja, jeg regnet med at det var ganske klart for alle at det var Hausmania jeg siterte, all den tid jeg la inn link til hjemmesiden deres.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, for min del må de gjerne la være å klippe seg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Så du mener altså at all kunsterisk virksomhet man ikke kan leve av ikke har livets rett? Du vil med andre ord legge ned kulturnorge og bare ha danseband og hallelujakameratene?
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Hæ? Det er fint å ha slagkraftige argumenter klare, men de funker bedre hvis de står i forhold til det mottakeren faktisk sa. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Faktisk har kommunen intallert sprinklerannlegg i resten av Hausmania.
Vel, det er jo bare å lese denne tråden så finner man ut hva mange tydeligvis mener om okkupantene, uten å ha satt seg inn i saken.
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Bra sagt.
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Ja, ja, ja, men jeg synes likevel du drar den litt langt når du beskylder meg for å være imot kunstnere generelt og for Gitarkameratene og danseband. Muligens noe av det mest fornærmende jeg har hørt her inne. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Jeg har ikke fått med meg den tråden, så jeg vil ikke ta støyten for hva det nå måtte være som kom fram der. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Det er vel noe med at man følger de reglene som gjelder, enten man er kunstner eller jobber med noe "ordentlig". Og at man forholder seg til de støtteordningene som finnes for kunstnere, eventuelt følger demokratiske veier for å påvirke muligheten til å utøve på fulltid. Evt jobber ved siden av. Sånn generelt.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Husokkupanter kastet ut av HausmaniaJeg ser ikke noe galt i informasjonen. Det var forhandlinger om å få leie. (Altså leide de ikke) frem til 2 desember. De har da vist i 2 måneder at de måtte ut. Det er ikke som at du overaskende får et utkastelsesvedtak over natten. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|