Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 19:44   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Uavhengig av alt dette, trenger man ikke akkurat å være Einstein for å skjønner hvordan du opererer på dette forumet. Du ser ting fra én side, hovedsaklig din side, og du virker sjelden villig til å reflektere eller idémyldre. Du diskuterer for å ha rett, for å vinne EM-medalje i å utheve enkeltord, og for å hevde deg selv. Du skjønner ikke engang når du fornærmer folk, sikkert derfor du ikke bryr deg når du faktisk gjør nettopp det. Det er veldig viktig & important å fortelle andre hvordan de skal oppføre seg, og gjør de ikke det til punkt og prikke slik du mener er riktig, oppfører du deg som om en eller annen universell lov er brutt, eller noe. De aller fleste gjenkjenner sine svakheter og noen prøver til og med å gjøre noe med det, men ikke du, du er ufeilbar, det er alltid alle andre det er noe galt med.

Jeg kunne vist deg mange innlegg som motbeviser det du sier, og helt sikkert en del som vitner om at du har rett. Men seriøst, Skremmern; Viktig å fortelle andre hvordan de skal oppføre seg? Skjønner ikke når jeg fornærmer folk? Jeg kjenner meg ikke igjen i det du beskriver, men så har du jo også diagnostisert meg som virkelighetsfjern, mulig det er grunnen?

Jeg synes uansett dette innlegget sier utrolig mye mer om din rolle på FP enn om min: Humørløs, irettesettende og med en egen evne til helt ut av det blå komme med lange utskjellingstirader som går veldig mye på person og ikke på sak.
Nei, jeg er ikke ufeilbarlig, og mener sjelden at det er noe galt med alle andre. At det må være noe alvorlig galt med deg, er jeg derimot ikke i tvil om etter dette...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.