Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 19:17   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Joda, jeg gjorde det, men regnet med at folk klarte å se ironien i setningen min, like mye som i Skremmerns setning om de sultne barna i Afrika. Brukte jeg feil smiley eller klarer jeg bare ikke å få frem snerten slik som Skremmern?
:legger seg i hardtrening:

Ingen av dere var særlig snertne, spør du meg. Men jeg skjønte ironien.

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

hvorfor ikke, sikkert flere som lurer på dette her inne vil jeg tro?

Det vil jeg anta, og nå har dere alle fått svaret. :hjelpsom:

[quote=Metallica;2098327]Oj oj oj.............. må si tråden min har glitt ut her!!! Kan ikke huske at jeg sa noe om at det var greit i mitt H.innlegg????

[/quote

Metallica, jeg lurer på om den grå prikken du sendte meg skulle være grønn eller rød? Og så må jeg få tilføye at jeg synes du kunne valgt et annet nick.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg fikk nettopp en prikk av Sitron hvor hun skriver: Du er så reflektert, hyggelig, moden og smart!

: outer:

Det må vel være ironi, vel. Men den var bra, da!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Sitron: Jeg opplever ikke at rine har overtatt din rolle. Din jobb som er å skremme bort nykommere blir fremdeles utført etter beste evne, ser det ut som. Rine, derimot, er virkelighetsfjern og irriterende mot eksisterende brukere, men veldig opptatt av å behandle nykommere pent. Stor forskjell.

Her virker du faktisk litt smart. Ikke så verst observert det der, selv om jeg ikke går inn for å irritere deg. Klart det tærer på både humør og annet når man hele tiden tar så grundig feil...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.