|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skryt av vinterdressTwins er vel det nye navnet til Mikk-Line, eller? Jeg ville definitivt satset på 92, venla. Om ikke 98.
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Skryt av vinterdress
Heller akkurat passe med litt å gå på, enn altfor stor. Det blir fryktelig tungt i snøen. Ser en del barn i barnehagen der foreldre liksom har helgardert seg. Fryktelig tungt å subbe rundt i. Lett dress og lette sko er det beste. De vokser ikke så mye etter fylte 1 år som første året. Hvor lang er hun nå? Vi har str. 92 i Reima liggende som skal brukes neste vinter vi. De er jo litt store i str, men likevel. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Skryt av vinterdressHm, vanskelig dette med størrelse. Hun er 10 mnd nå, så blir 1,5 i oktober da hun trenger en dress. Nå er hun vel rundt 72 cm lang. Er hun omtrent som Minstemor da Dronningen?
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Skryt av vinterdress10 mnd: 8,8 kg og 73 cm |
|
|
|
|
|
#6 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Skryt av vinterdressDa er de hvertfall ganske like i størrelse ved 10 måneder. Regner med hun ikke vokser så voldsomt fremover. Så 86 passer sikkert på senhøsten, så får jeg heller kjøpe en større om hun rekker å vokse utav den i løpet av vinteren. Ser for meg at det er veldig upraktisk å ta seg frem i alt or stor dress.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|