Sv: Forskjellig BH-smak
Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.
Syns du det er så rart? Jeg har masse bher som jeg liker, men jeg syns det kan være greit å ta litt hensyn til hva han liker en gang innimellom på samme måte som han tar hensyn til at jeg liker den genseren (eller hvilket klesplagg det enn måtte være )bedre enn andre og at han derfor tar den på seg for å gjøre meg glad.
Eller at jeg vet at han blir veldig glad av å komme hjem til et ryddig hjem når han har vært på reise eller at han vet at jeg liker å bli massert der og ikke der osv. Om jeg finner noe som jeg syns er ok i kombinasjon med at jeg vet at han liker det så ser jeg vel ikke på det som noe som helst rart. Eller?
Jeg synes det er snålt at mannen din ønsker å ha en formening om hvilket undertøy du skal bruke. Jeg synes selvsagt ikke det er galt på noe vis, og når han nå en gang har en slik formening, så er det jo snilt av deg å prøve å imøtekomme ønskene hans. Men hvis du spør, så synes jeg det er en rar ting å ha ønsker om. Jeg for min del tror jeg ville følt meg ganske invadert om mannen min skulle begynne å ha formeninger om hvilken type BH-er eller truser jeg skulle bruke.
|