Sv: Forskjellige BH-smak
Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.
Har han tatt høyde for konsistensen på puppene dine også, eller? Hvis de er nogenlunde faste, vil nok den han foreslår godt kunne passe deg. Er de veldig slappe, vil det kanskje ikke se så flatterende ut med tyting ut mot armhulen...? Noen ganger er det best med enten helt naken, eller god støtte.
Han vet nok hva han snakker om, de er forholdsvis faste. Det sitter nok mye i mitt hodet, jeg har litt BH-motsattfobi. Det er liksom innprentet i hodet mitt fra tiden når jeg idrettet mye at det er veldig lurt å ha god støtte for å ikke ødelegge puppene og jeg føler meg direkte ukomfortabel uten BH (altså ikke fra dusjen til klesskapet osv, men jeg går ikke uten BH i timesvis). Da går jeg rundt og tenker at de blir mer hengete og jeg vil ha armene som støtte når jeg går. Dermed liker jeg god støtte. Og så syns jeg selv at jeg er et godt eksempel på det jeg lærte. Puppene mine har holdt seg bra. Jeg sys dog at BHer som går litt opp på sidene gir dem bedre form og de "duver" ikke like mye og havner ikke als under armen.
|