Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forskjellig BH-smak

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 16:02   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige BH-smak

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg synes ikke mannen din trenger å bruke bh i det hele tatt, slik egentlig altså.

Syns du ikke!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ville gitt beng i mannen tror jeg.

Det er det jeg har gjort til nå. Problemet er bare at han gjerne kjøper undertøy til meg og da kommer han med ting som jeg ikke syns sitter optimalt eller behagelig og da er det bedre at jeg finner noe som han kan like.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Altså, hvis det skal være noe som er fint der og da, som forspill eller hva det nå er, så kan du sikkert finne noe blondete og gjennomsiktig på HM som ikke gir støtte, men som bare er på for at han skal ta det av. Jeg hadde ikke giddet å investere i en ordentlig BH som jeg ikke syntes var fin selv, elelr behagelig. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at gjennomsiktige BH-er klyper? Ugjennomsiktige "klyper" vil de også, hvis de har sømmer i cup-en? Evt tips: stapp brystvortene nedenfor sømmen.

Jeg har noen slike også, men dette er noe som jeg har tenkt å ha på meg mer enn noen minutter. Jeg syns blonder eller gjennomsiktige Bher som har litt hullete stoff mot brystvortene ofte er ubehagelig, det klør og jeg blir litt småsprø. Jeg har litt vanskelig å stappe brystvortene nedenfor noe om de ikke vil være der, de er liksom litt spretne av seg. Dårlig forklaring; jeg venter spent på m^2 som har sett puppene mine ...

Takk Knerten og Kanina! Jeg tror ikke at han liker slike BHer med "vanlig" stoff og så blonde øverst, men det skal sjekkes! Kanina, den kunne være et alternativ!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.