Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kan dere anbefale oss en bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 19:34   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan dere anbefale oss en bil?

Jeg anbefaler dere å dra til forhandlerne og prøvekjøre de bilene dere vurderer. Det er ganske stor forskjell på å kjøre en S-max og en Touran feks. Syns jeg da. Jeg har kjørt en god del Touran (svigerfar har en),og vi eier nå en S-max. Jeg syns S-maxen er bedre å kjøre, litt mindre "kassete" om jeg kan kalle det det.
Hvordan plassen er inni er også kjekt å prøve ut med de setene man skal ha. S-maxen har regulerbar seterad 2, slik at de setene kan dras frem og tilbake for å gi mer benplass eller mer bagasjeplass. Det er jeg usikker på om Touranen har?

Gammel 01-02-10, 23:26   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

S-maxen har regulerbar seterad 2, slik at de setene kan dras frem og tilbake for å gi mer benplass eller mer bagasjeplass. Det er jeg usikker på om Touranen har?

Det har Touranen også.

Gammel 02-02-10, 00:04   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Det som er med BMW er at de er romslige, men setene har mye "helling" på sidene og fremover, slik at mye plass til å plassere ett sete skikkelig forsvinner. Så man må nok, som noen sier her lete litt for å finne seter som passer.
Men jeg hadde jo glatt knota med barneseter for å kjøre X3 foran Touran da, men det er meg.
Vi vurderte X3 da vi kjøpte bil i høst. Plassmessig i bagasjerommet er de ikke så små som man skulle tro. Litt mindre i bredden en vår 5-serie stasjonsvogn men med gode lagringsmuligheter i høyden så alt i alt ganske romslig.

Men syv seter får du ikke da.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.