|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Disneyland Paris i juliJeg har 4 unger.
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Disneyland Paris i juli
Jeg har tydeligvis gått glipp av en unge. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Disneyland Paris i juliMesteparten av Europa har ferie i august tror jeg, derfor tenker jeg at juli må være litt bedre.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Disneyland Paris i juliI 2005 var vi i Disneyland Paris i august. Leide leilighet gjennom www.PV-holidays.com. De har leiligheter med opptil 7 soveplasser (tror du finner de samme på www.sembo.no - bare med et godt påslag på prisen). De har fint utendørs svømmebasseng som er kjekt om det blir veldig varmt. Ligger like ved (5 min gange) stort kjøpesenter og outletsenter som heter Val d'Europe. Det var gratis shuttlebuss til Disney. Om dere tenker Disneyhotell så vær klar over at noen ligger langt fra parken.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|