Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Antichrist

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 18:08   #1
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antichrist

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Det er forferdelig sterke scener.

Men det er jo også de som gjør historien bra. Historien er jo skremmende og bra, og alt det forferdelige som skjer må jo være der. Det er en grunn til stemningen i åpningsscenen, og det fullkommer filmen at klippingen av klitoris skjer. Den er sterk. Forferdelig sterk følelsesmessig.

Ja, jeg er enig i at sterke scener han være med på å gjøre en film bra, og at noen ganger er det "bra" å se ubehagelige ting. De sterke, visuelle scenene gikk for meg greit å se, men som sagt, det å se barn dø gjør bare vondt. Jeg kjenner at jeg må skåne meg litt for nettopp det.

Gammel 30-01-10, 21:22   #2
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Antichrist

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Ja, jeg er enig i at sterke scener han være med på å gjøre en film bra, og at noen ganger er det "bra" å se ubehagelige ting. De sterke, visuelle scenene gikk for meg greit å se, men som sagt, det å se barn dø gjør bare vondt. Jeg kjenner at jeg må skåne meg litt for nettopp det.

Ja, jeg fikk jo mareritt om at det samme skjedde bittelille jenta mi. Gikk å knuget henne hele dagen etterpå. Har aldri drømt om noe så jævlig noen gang. Huff.

Jeg er av typen som kan få tårer om jeg ser ei trist overskrift på avisen. Så den scenen var langt utenfor trivselsonen for hva jeg kan se. Syntes det var forferdelig stygt at de skulle vise det frem slik mens jeg så filmen, men når jeg tenker over filmen i ettertid, så var jo scenen nødvendig for filmen.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.