Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere gode på å lyge og å være falske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 10:54   #11
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Lyve vil jeg si er å bevisst si en usannhet for å dekke over eller fremheve noe - feks umoralsk eller bryte etiske normer.

Ja, kanskje? Jeg tror folk oppfatter det litt forskjellig.

Mannen min er en lystløgner av dimensjoner, spesielt når han har er i lystig lag. Han kan finne på å insistere på at han har vært profesjonell Bowlingspiller i Bolivia. Og han er så overbevisende at folk kommer år etterpå og har trodd at det har vært sant...

Han gjør det jo bare fordi han liker så godt å fortelle en god historie, og han er mer opptatt av utførelsen av historien enn at det skal være 100% korrekt til enhver tid.

Han mener ikke det er "å lyve", det er "å fortelle skrøner". Men jeg tror noen nok sitter igjen med følelsen av å ha blitt møtt av en fyr som er en falsk løgner og ikke til å stole på. (Jeg har heldigvis ingen problemer med å se på ham når han drar en skrøne...)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.