Sv: Hva er best mot sprukne og tørre hender?
Jeg har ekstrem håndeksem. Hver vinter er et mareritt og det er flaut å vise hendene mine. Ene jenta mi sa til meg at jeg ser ut som ei gammel dame. 
Jeg smører med A-Derma sin håndkrem, men jeg bruker også Shine sin, Aloe Propolis. Den er knallgod og trekker godt inn i huden.
Når jeg har sår og sprekker og er skikkelig ille, så må jeg smøre med Ibaril. Kortisonsalve. Ellers bruker jeg denne kremen, som jeg kjøper på apoteket.

Smører inn på kvelden og har bomullshansker på. Tynne hansker som jeg også har kjøpt på apoteket.
Jeg har prøvd utallige kremer og salver. Og mitt beste tips er å smør deg godt etter hver håndvask, pass på at hendene dine aldri er tørre.
Og på kalde vinterdager kan du bruke kuldekrem. Jeg har hørt mye rart om kuldekremer nå, men jeg føler de rådene jeg har fått på apoteket. I følge mitt apotek er ikke kuldekrem fy fy. Det kan hjelpe på de kaldeste dagene, siden dette er vannfri krem.
Bruk hansker. Og bruk minimalt med kortisonholdige kremer, siden disse på sikt kan gjøre huden din tynnere og mer sårbar.
Og parfymefrie produkter er det beste. Når du vasker huset f.eks. så bør du bruker hansker. Men alt dette vet du nok fra før.