|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?For hun på tre år, leser jeg "Lisseboka" hver kveld for tiden. Pappaen sto som et spørsmålstegn da hun ba om den, men jeg tok den med en gang: Moro-vers av André Bjerke. |
![]() |
![]() |
#242 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den boka er kjempefin! For alle aldre, egentlig.
#244 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Jeg tror vi blir nødt til å lese den ut i morgen.
#245 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Kardemomme by
#246 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er på Den lille prinsen. 5-åringen liker den godt, men det er en utfordring for mor. Hvordan skal man forklare at det vesentlige bare er synlig for hjertet, ikke øynene?
#247 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leste de fire siste kapitlene av Mio, min Mio i ettermiddag og kveld. Det var altfor spennende til å tvære det ut over mange kvelder - Poden var imponert over at vi hadde lest hele boken på bare noen få dager (vi begynte på fredag eller lørdag).
#248 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg er endelig begynt å lese første Harry Potterbok for syv- og niåringen. Det har jeg gledet meg til lenge. Regner med vi leser den ut ganske kjapt. |
![]() |
![]() |
#250 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Knerten for tida, og har tenkt å prøve å få med oss filmen neste helg.
#251 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Trollmannens hatt leser vi nå.
#253 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leste "Ærtebærtegubligei" i går. Storesøster 4,5 og meg. Dvs. jeg leste da. Hun var helt oppslukt og måtte ha den med seg i sengen da hun la seg. Hun mente bestemt at vi måtte synge Blåmann Blåmann før hun sovnet. |
![]() |
![]() |
#256 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Selv i kveld, da hun var halvt i koma med 38,5 i feber, rettet hun på meg. Rett skal være rett liksom.
#257 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg tenkte og begynne og lese jungelboken for elste her, vi skal på teateret og se det stykke om en stund.
#259 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Men de hører på lydbok da.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|