Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Festrøyker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 13:21   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festrøyker

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Dette ble nok en "jeg kan ikke forstå at"-tråd...

Er det ikke bare å godta det da. Mange liker alkohol, røyk/snus på fest. Mange. Det gir en rus. Og for en kort stund en kveld så tillater man seg det. Selv om man er eksemplarisk de fleste andre kvelder i året. Man gjør det til tross for at man ikke må. Man gjør det fordi man liker det.
Ja sigarillos til og med.

Det er helt greit for meg så lenge de ikke sitter inne og røyker. Dvs. det må de jo bare gjøre om det er lov å gjøre det der vi er, men da går hvertfall jeg. Skjønner ikke at noen orker å sitte inne et sted der det røykes, skulle tro de fleste syntes det var ubehagelig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.